Lähdin käyttämään Elsaa leikkipuistossa ja tein samalla Teukalle treenin viereisellä hiekkakentällä.

Otettiin muutama sivulletulo alkuun ja nyt vähän pienensin käden kaarta, josta seurauksena hieman poikittainen istuutuminen. Otetaan vähän siis takaisin päin eli ei ihan niin paljoa kerrallaan pienennetä ohjausta.

Seuraamista kolme pätkää, jotka oli oikein hyviä nyt kun mä muistin ottaa jonkun kiintopisteen ja mennä suoraan.

Maahan menoja. 5x5 sarjana. Tässä taas mulla koordinaatiossa hieman harjoiteltavaa vaikkakin ihan hyvin koira maahan meni. Vielä jää pylly pystyyn, mutta se ei haittaa.

Tauoteltiin hetki ja otettiin sitten vielä edessä istumista, mikä meni hyvin kun mulla oli kokonainen nakki josta sain työnnettyä namia pikkuhiljaa peukalolla. Loput sarjat tein nakin paloilla ja mun omat nakkisormet ei kertakaikkiaan tuota noita nameja teukan suuhun niin nopeasti ettei se ehtisi vetäytyä kauemmaksi. Joten tästä lähtien vain pitkillä nakeilla.

Sitten viiden nakin sarja nenästä kiinni pitoa eikä tässäkään suurempia vaikeuksia, vaikkakin nyt vähän pidensin jo pitoaikaa ja tästä teukku vähän hämmentyi. Samoin myös mun yhtäaikaisesta kehumisesta mitä Salme kehotti tekemään samaan aikaan eli matalalla äänellä kehuillaan. Mutta huomenna se jo varmaan hokaa tämänkin, on se niin fiksu pikku kaveri.