Päivällä omalla pihalla nopsasti. Seuraamista, joka oli tosi hyvää. Maahan menoja seuraamiseesta. Nyt jouduin kuitenkin antamaan useamman käskyn kun teukka empi.

Puun kiertoa muutama kerta.

 

Illalla agit. Teukka oli hallilla jotenkin tosi vetämätön ja väsyneen oloinen. Korvatkin lerpatti sivuilla. Kaiken lisäksi se yhtäkkiä merkkas mun lahkeeseen oikein reilun satsin... En tiedä stressaisjko se näitä treenejä kuitenkin niin paljon, että se oireilee sit noin. Tietysti agitreenit on aika vaativia jo senkin suhteen, että hallissa on monta koiraa ja ääntä ja elämää. Sen lisäksi pitää vielä keskittyä esteisiin. Muista koirista teukka ei juurikaan välitä, mutta on se selvästi jotenkin poissa olevampi. Tietysti nuo lääkkeet kyllä väsyttää, mut kun ei voi olla varma eikä jokaista temppua viitsis niidenkään piikkiin aina laittaa.. kun tietäis.

Nyt oli harjoittelussa monta erilaista rataa. Ekalla radalla oli hyppy, muuri putki ja vielä työntö uudelle hypylle. Tämä meni tosi hyvin ja pysyinkin teukan vauhdissa paremmin (tai siis teukka menee hitaammin , joten mä ehdin perään :)). Tämä rata suoritettiin myös toisin päin ja sitten en enää ehtinytkään kun mun reaktiokyky ei pysty ottamaan vastaan niin montaa suoritetta :)

Toinen rata oli hyppy, pituus hyppy -suora. Ei ongelmia.

Kolmas rata oli kehä jossa oli päissä putket U-na ja välissä hypyt. Tämä olisi pitänyt suorittaa tekemällä ympyrää. Teukka ei meinannut millään mennä jostain syystä putkeen. Kai mä ohjasin sitä jotenkin ulos radalta. Se kiersi putkea sen ulkoreunalla. Sitten musta yhtäkkiä näytti siltä kuin se ontuisi ja lopetin harjoittelun siihen.  Mä olen olevinaan monta kertaa nähnyt sen ontuvan etustaan ravissa omalla pihalla, mutta sitten kun yritän tarkkailla oikein kunnolla niin sitten sitä ei enää näykään... en ymmärrä. olenkohan mä jo ihan vainoharhainen