Lähdettiin Teukan kanssa kaksin lenkille, että saadaan myös leikittyä samalla. Senni kun ei anna Teukan leikkiä mun kanssa, vaan varastaa kaikki lelut ja teukka nuorempana väistää.

Otettiin ekaksi hiekkiksillä vähän tottistakin. Seuraamisen aloitusta. Alkuun oli ok, mutta kun mun keskittyminen alkaa herpaantua niin alkaa koirankin. Otettiin myös pari pätkää seuraamistakin ja siinä palkattomia hetkiä muutama. Yhden kerran vedätin liian pitkään, mutta muuten pysyi paikka mallikkaasti.

Sitten maahan menoja ja nyt ihan suoraan seisaaltani. Pari kertaa empi, mutta seuraavassa viiden nakin sarjassa ei enää pätkääkään.

Pitkästä aikaa otettiin tuota nakin heittoa eri suuntiin ja siitä pysäytystä. Ja tästä Teukka tykkäsi kovasti, kun sai vähän irroitella. Pysähtyi kuin seinään. Vaadin myös lisäksi katsekontaktin. Mä jotenkin tykkään tästä tavasta opettaa seisahtuminen enemmän kuin Salmen neuvomasta tavasta... mutta kummasta sitten tulee varmempi ja voiko näitä tapoja käyttää samaan tarkoitukseen eli toimiiko sitten kokeissa... Pitäis varmaan lukaista mitä seisomisesta sanotaan.

Leikittiin sitten narupallolla ja heittelin sitä pieneen mäkeen, josta Teukka toi sen joka kerta mulle retuutettavaksi. Se tykkää retuuttaa ja tuoda lelua mulle, joten vois kuvitella, että nouto tulee olemaan aika varma.. mutta sen näkee sitten joskus.

Jossain vaiheessa lenkkiä otettiin vielä sivulle tuloa ja sivulla oloa, mutta mulla oli tosi epävarma olo sen suhteen, että miten se nyt menikään, joten se oli välillä vähän sähläystä. Selvästi koirakaan ei saa kiinni siitä, että mitä pitäis tehdä, jotta palkka tippuis... äh.

Heiteltiin vielä keppiäkin ja sitäkin se jaksoi kiskoa. Ihanaa kun on leikkivä koira!