Pääsimme Jatin agility jatko kurssille jee! Tänään siis eka kerta Viherlandian kasvihuoneessa. Vähän mietin, että mitenkähän teukka jaksaa kun päivällä lenkillä käydessämme se oli jotenkin vetämätön ja teki muutamat kurakakat. Samoin juuri ennen treenien alkua se kakki ihan vesilääryä. Kaiken lisäksi se aamulla heti ruuan annon jälkeen tepasteli sisällä hetken ja väänti valtaisat tortut olohuoneen lattialle..? Se ei edes pyytänyt ulos... en ymmärrä.

Hallissa ollessamme se kuitenkin oli täysillä mukana esteitä suorittaessamme eikä haukkunut yhtään. Pientä vinkumista odotellessa, mutta ei mitään pahempaa.

Esteet se muisti aika hyvin ja suoritti kaikki tosi hienosti. Se vaan ohjautuu tosi tarkkaan mun käsien mukaan ja jos se näki, että mulla oli nami toisessa kädessä, niin se seurasi sitä kättä eikä huomannut estettä. Eli siis mun piti vaivihkaa ottaa nami käteen valmiiksi ja näyttää selkeästi etukäteen estettä. Vauhtia teukalla on niin paljon, että mulle tulee kiire juosta sen perässä. JOstain pitäis löytää mulle myös koordinaatiotaitoja, sillä niitä mulla ei ole juurikaan :)

Hauskaa oli ja olimme aluksi tuuraajina jos varsinaisista ryhmäläisistä ei joku pääse paikalle. Nyt meilä olisi kuitenkin mahdollisuus päästä joka kerta kun joku toinen ei ollut vahvistanut tuloaa. Mutta mutta... en uskaltanut vielä varmistaa paikkaa, sillä menemme torstaina eläinlääkärille keskustelemaan mitä tuon epilepsian kanssa vielä tehdään. JOS joudumme aloittamaan kaliumbromidin, niin se tietää tasapaino-ongelmia ja peräpään heikkoutta, joten sitten on parempi jättää agittelut, mutta katsotaan nyt...