Kotipihassa treenaten (=sähläten). Teukka joutui hetkeksi tarhaan kun otin ensin Sennin ja sen jälkeen Teukkaa ei meinannut pidätellä mikään. Mulla oli kaiken lisäksi palkkana grillimakkaraa jossa oli kuori mukana, joka oli tosi epäkäytännöllinen.

Eilisestä olevinaan viisastuneena otin ensin toiminnallisempaa treeniä, eli seuraamista. Olin tehnyt makkarasta pitkiä siivuja joita oli kuoren takia vaikea syödä tai ne lähti lähes kokonaisuudessaan aina teukan kitaan. No ainakin seuraaminen oli hyvää paitsi pysähtyessä jossa makkara oli jo kokonaan syöty eikä teukka enää ollut lähelläkään perusasentoa.

SItten istumisen kestoa missä siinäkin liikaa intoa ja nyt teukka lähti usein mun perään kun astuin askeleen taaksepäin. Lisäksi Elsa touhotti vieressä ja yritti tarjoilla mustaviinimarjoja samalla palkaksi kesken harjoituksen

PItkästä aikaa otettiin nenästä kiinni pitoa missä teukka jo tunkee nokkaansa mun käsien väliin. Muuten ois menny hyvin, mutta mä pidin käsiä välillä liian pitkään ja teukka veti päätään pois. No tämä oli ehkä onnistuinen osa tämän päivän treeniä kuitenkin.

No sitten otettiin edessä istumista missä mulla oli myös noita pitkittäismakkaroita ja taas ne sujahti mun käsistä lähes kerralla kitaan. Lopulta yritin ottaa tätä harjoitusta taas ihan makkaranpaloilla, mutta tuolilla istuen koira oli lopulta puoliksi mun sylissä hamutessaan noita makkaroita...äh!

Ihan vimoseksi leikittiin rotilla ja mä onnistuin telomaan teukan hampaisiin käteni kun oli liian hidas poimiessani maasta toista rottaa. Ranteessa on nyt ihan mukavan kokoinen patti...

Että sellainen mukava treeni tällä kertaa