Ja sitten heti aamusta (9.30) kun koira alkoi heräilemään. Tällä kertaa 3 min kouristelua, kuolaa ja kakat alle. Nyt on tullut mukaan tuota, että lopussa koira yrittää ylös, mutta jalat ei vain kanna. En saanut annettua pamia kun suoli oli sen verran täynnä vielä, vaikka osa tulikin lattialle. Koko kodinhoitohuoneen lattia oli paskassa ja koira teki vielä pissit kylppäriin ja haju tuntuu ihan keuhkoissa asti.

Tätäkö tää kaksi kuukautta sitten on ennen kuin kaliumbromidi alkaa vaikuttaa... jos vaikuttaa?

Lääkäri soitti iltapäivästä ja kertoi hämmentyneenä, että Teukan fenobarbitaaliarvo oli vain 5! Hän oli tuloksen jälkeen soittanut Aistiin itsekin ja kysellyt mistä tämä voisi johtua. Siellä sitten ehdoteltiin, että jos koira olisi oksennellut paljon tai ripuloinut tai jos mä en ole huomannut kun se pulauttaa tabletit pois, mutta olen upottanut tabut nakkiin ja sen koira on niellyt pureskelematta. Myöskään en ole huomannut koiran oksennelleen tai ripuloineen.. viimeisenä vaihtoehtona voisi olla, että maksa toimisi ylikierroksilla.. en tiedä. Yritän kovasti miettiä mitä olisin voinut tehdä väärin. Ja mä kun olen luullut antaneeni lääkkeen niin tarkasti. Aikaisemmin olen antanut sen ruuan joukossa, mutta varmistaakseni, että kaikki menee kurkusta alas aloin antamaan sen nakin seassa. Mutta voisiko se muka vaikuttaa noin paljon?

Sitten mietin, että aikaisemmin kun verikokeita on otettu niin on sanottu, että ei aamuruokaa. Nyt pari viimeistä kertaa sillä ei ole ollut väliä. Silti tämäkään ei muuta sitä faktaa, että Teukka saa kohtauksia. Eli veriarvo ei ole virheellinen kun koirakin käyttäytyy sen mukaan.

Nyt sitten kuitenkin lisättiin taas barbivet 2+2 sekä tuo kaliumbromidi aamuin illoin 1,9 mll. Mulla on neljä kpl diapamia viikonlopuksi, joten niillä on pärjättävä...

22.30 Jälleen kohtaus ruuan annon jälkeen. Kouristusta 3min, kuolaa ja kakat alle. Koira heittelehti todella rajusti. Sain laittaa diapamisupon kolmesti takaisin kun se lumpsahti aina pihalle.